Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2012

Wiosenna wymianka

Dziś pochwalę się Wam prezentami wiosennej wymianki zorganizowanej przez Angelus. To moja trzecia wymianka, więc jak najbardziej jestem na tak dla takich zabaw. Moją parą była Livia z bloga http://liviakreatywnie.blogspot.com/

Oto prezent wysłany przeze mnie:


 Kolczyki z wiosennym motywem.


Mini pudełeczko z tym samym motywem.


Etui na telefon.



No i oczywiście w paczce były słodkości i przydasie, które mam nadzieję, że koleżance się przydadzą.

Od niej dostałam przecudny prezent, który zaparł mi dech w piersiach:




Same piękności i słodkości, przez które moją dietę trafił szlak :D  Kochana dziękuję Ci bardzo:*

Oczywiście znów pomyliłam adresy:/ Chyba nie nadaję się do wymianek. Tym razem zamiast wysłać do swojej wymiankowej pary wysłałam prezent do organizatorki wymiany. Mam nadzieję, że prezent dotrze do Livi i że mi wybaczy tą pomyłkę. Na jakiś czas rezygnuje z nich muszę się ogarnąć.

Pozdrawiam,SkySweet:*




2 komentarze:

  1. Wymianki.. sama przyjemność, i robienie i dostawanie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj dostałam paczkę. Dziękuję bardzo!!!Mam nadzieje, że się nie obrazisz, że użyłam Twoich zdjęć, ale mam problem z aparatem. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...