Obserwatorzy

poniedziałek, 5 marca 2012

Prywatna wymianka nr 1

Po raz pierwszy brałam udział w prywatnej wymiance, z czego jestem bardzo zadowolona. Zaproponowała ją angeluS , której spodobały się moje kwiatki szydełkowe. Cieszę się niezmiernie, że komuś moje wypociny się spodobały. Przygotowałam dla niej kilka sztuk kwiatków w rożnych kolorach i rozmiarach. Jako, że koleżanka zajmuje się wyrobem biżuterii przygotowałam dla niej dodatkowo troszkę koralików i innych przydasiów. Dorzuciłam również coś dla osłodzenia sobie wieczorów :) Mam nadzieję, że kwiatki jej się spodobały.







W zamian otrzymałam śliczna parę kolczyków i czekoladę, która została zjedzona zanim wróciłam do domu:)



Dzięki wielkie kochana.


Pozdrawiam, SkySweet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...