Obserwatorzy

czwartek, 8 marca 2012

Pierwsza karteczka

No i doczekałam się pierwszej karteczki. Przywędrowała do mnie z Holandii :) Mój się tak ze mnie śmiał widząc jak się cieszę z jej powodu, że aż mi się głupio zrobiło, ale co mi tam. 
Ostatnio pokazywałam Wam karteczki wysłane przeze mnie i trochę się nie pokoje, czy nie zaginęły, bo już są w trasie ponad 18 dni, a miały dojść do Rosji i USA. Mam nadzieję, że wkrótce wszystko się wyjaśni. 
A teraz pochwalę się Wam moja pierwszą otrzymaną karteczką:


W między czasie przyszła druga z Niemiec od Brigit


A tu kartki wysłane przeze mnie:

Do Very z Białorusi- ta już dotarła wyjątkowo szybko


Do Simone z Holandii :)


Do Mie z Japonii :)


Z niecierpliwością czekam na wyjaśnienie sprawy z kartkami.

Pozdrawiam, SkySweet :*

2 komentarze:

  1. witam ... blog cudeńko ... a co do karteczek to moja do rosji już idzie 16 dni maż się śmieje że wujek putin musi przeczytać ... pozdrawiam i ide dalej ogladać twój blog

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...