Obserwatorzy

środa, 28 sierpnia 2013

Podziękowanie dla gości- magnesy

Przepraszam, że po raz kolejny zaniedbałam bloga, jednak nie spodziewałam się, że ślub i przygotowania z nim związane, aż tak skrócą mi dobę. Ostatnio brakowało mi na wszystko czasu, prawdziwe życie w biegu, nawet mi jogging nie potrzebny. Ale już po wszystkim, teraz zostały nam już tylko piękne wspomnienia i dalsze wspólne, miejmy nadzieję wspaniałe, życie, więc mam nadzieję, że poświęcę więcej czasu na moje mała hobby.

Dużo prac mam zaczętych, nie są albo domalowane albo polakierowane, dlatego dziś pochwalę się Wam co przygotowaliśmy z moim Mężem(?)- muszę oswajać się z jego nową "nazwa", dla naszych kochanych gości weselnych. Wbrew pozorom pracy co nie miara, szczególnie przy pakowaniu.

Magnesy zobaczyłam kiedyś w necie, między innymi na blogu Ptasiowej i od raz wiedziałam, że takie chce mieć i ja, także zabraliśmy si do pracy i oto efekty:








A tak wyglądają zapakowane paczuszki:







Całuje, SkySweet:*



3 komentarze:

  1. Dzień dobry jestem Karola ,
    niezwykle dobrze przegląda się twoje wpisy, zapewne odwiedze twojego bloga też nie raz, a obecnie pozdrawiam i proponuje odwiedzić moją strone online

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...