Obserwatorzy

niedziela, 1 stycznia 2012

CANDY KARNAWAŁOWE do 21 stycznia

Jako, że rozpoczął się karnawał postanowiłam zrobić obiecane Candy :) Zgodnie z propozycją, postanowiłam przygotować 4 zestawy nagród, dla każdego wedle upodobań.

Nagrodą główną będzie jeden z zestawów, przyznany  jednej, wylosowanej osobie.

 Czas trwania tylko 3 tygodnie, do 21 stycznia włącznie do godziny 23:59 :) 

Do każdego zestawu dorzucę jakieś słodkości i coś na rozgrzanie :)




Zestaw nr 1
Dla osób zajmujących się Decoupage:)


Zestaw nr 2
Materiały(brązowy, granatowy, zielony, len w chabry, czarny w białe kwiaty, czarno-biały), wstążki(na pewno więcej niż na zdjęciu), koronka

Zamiast lnianego w chabry mogę zaproponować Wam, materiał z którego zrobiona jest lniana torebka z  postu dodanego jakiś czas temu :)


Zestaw nr 3
Koraliki, sznurki bawełniane, sznurki satynowe, bigle i inne tego typu przydasie :) Przy wysyłce ładnie wszystko popakuję, także bez obaw nie dostaniecie tego w tym wydaniu :)


Zestaw nr 4
Jedna z książek+coś dla urody, czyli maseczki, kremiki, coś słodkiego i coś na rozgrzanie itp :)


Zasady takie jak wszędzie, czyli komentarz pod tym postem i jeden z banerków u siebie na blogu z linkiem do tego posta . Jeśli zechcecie dodać mój blog do obserwowanych będzie mi bardzo miło. :) W komentarzu możecie zamieścić informację z zestawem, który Was interesuje :) Aha zapomniałam dodać, że wysyłka nagrody tylko na terenie Polski, tylko dla osób z blogami :)

Losowanie 22 stycznia! :)

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy:)





96 komentarzy:

  1. Nie widzę wpisów, wiec domniemam pierwszeństwo.... już mam Cie w obserwowanych :) w razie ewentualnej wygranej(random jest bezlitosny, wiec jeśli on będzie losował, to nie mam na co liczyć ;) wybieram zestaw nr 2- krawiecki. Banerek w pasku u mnie po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu zaglądam do ciebie żeby podziękować ci za udział w moim candy a ty tu sama rozdajesz słodkości :) Dlatego korzystając z okazji również się zapisuję, oczywiście wybieram zestaw nr 2:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się dołączę z wielką ochota na zestaw 3 (ojtam, jak wygram nawet nie musisz popakować;P)
    Serdeczne pozdrowienia noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja grzecznie ustawiam się po zestaw nr 3 :) I jednocześnie dziękuję za udział w moim włoskim candy, życzę powodzenia, losowanie dzisiaj :) Pozdrowienia i życzenia wszystkiego co najlepsze w Nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się dopisuje :) Wybieram zestaw nr 3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie słodkości to i ja chętnie się zapiszę :) Dziękuję za zaproszenie!!!
    Dla mnie proszę zarezerwować zestaw numer 1 albo 4 :) Nie mogę się zdecydować ;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj zestaw 1 do mnie przemawia ^^ zapisuję się i zapraszam na mojego bloga flashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko.. Czasami przeklinam siebie, że robię tyle rzeczy, bo nie wiem na który zestaw się teraz zdecydować:D Jednak wierna pierwszej myśli: zestaw 2, materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne candy z cukieraskami do wyboru :) Ja zapisuję się na zestaw 2 i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam Malgonia

    http://sposobyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolna kobietka z Ciebie :)
    A zestawy rewelacyjne wybieram 1 :)
    Pozdrawiam :)

    niteczkowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. to mi się marzy zestaw nr 1:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołączam się :)
    zapraszam aleksandrawalczakowska.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm... Jaka trudna decyzja! Śnie o zestawie numer 3! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam za dublowanie wpisu, ale nie mogę znaleźć innego sposobu na kontakt.
    Ja poproszę najchętniej 1 lub 2, choć 3 też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  15. staje w kolejczce
    zestawik 2 lub 3 bardzo by mnie ucieszyl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodkie cukieraski. Najsłodszy -3, ale innym też nic nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chce materiałki!! :)
    Zgłaszam się po zestaw 2!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. zestwik nr 3 :) a banerek dodany tutaj: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2, info o candy w zakładce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, że jestem chętna
    dziękuję i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepraszam za podwójny wpis zapomniałam - zestaw nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam sie w kolejce po zestaw.... 1:), ale i 3 i 4 tez całkiem mi smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się zapisuję a interesuje mnie zarówno zestaw 1, 2 i3

    pozdrawiam

    http://anielskietchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oo. to ja na zestaw 3. ale jakby co to 4 też mi pasuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. pisałabym się na zestaw nr 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie zestaw nr 3 :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja chętnie się zapiszę :)
    A kusi mnie zestaw nr 3

    Zapraszam również na moje candy :))
    http://pomiedzyczasem.blogspot.com/2012/01/noworoczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Staje grzecznie do kolejki i poprosze nr 3 :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieziemskie CANDY:) a ponieważ właśnie mam zamiar zacząć przygodę z decoupage bardzo kusi mnie pierwszy zestawik... być może mi się poszczęści... banerek zamieściłam na swoim blogu http://fioolcia.blogspot.com/ i już jestem obserwatorką Twojego bloga:)

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. super candy, zapisuję się na zestaw numer 2

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wychodzi na to, że z Twoich zestawów, najbliższy mi jest decoupage. Przy okazji zapraszam na candy u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie zestawy są fantastyczne.. ale chyba zdecydowałabym się na zestaw 3 lub zestaw 1.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i wybieram zestaw nr 1 lub 4. Zapraszam jednoczesnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołączam ;) zestaw nr 1 lub jakikolwiek co się ostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie ostatnio ciągnie do decoupage, także ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki zestaw numer 3 baardzo trafiłby w mój gust :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uuuu candy z wyborem nagrody :D a moje myśli bija się między 1 a 2 zestawem :D

    http://sztukkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie by było wygrać jeden z tych pięknych zestawików.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chętnie wzbogaciła bym się o zestaw nr.3
    Oby tylko szczęście mi dopisało.
    Serdecznie pozdrawiam i namiary na siebie zostawiam
    http://pracownia-maximy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyłączam się i ja! :)
    Trudno mi zdecydować, czy zestaw do decou, czy do biżu, ale ostatecznie wybieram... biżuteryjne przydasie! :)
    Twój Blog trafił do moich obserwowanych, info i banerek o candy pojawią się na pasku bocznym mojego bloga codziennego: www.swiat-roccki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Candy i jeszcze można wybrzydzać co się chce, super. Ja chciałabym zestaw nr 3.Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się ... Wygrana sprawiłaby mi dużo radości bo 13 stycznia mam urodziny. Zestaw nr 3.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdy zestaw by mi się przydał ;) Jesli muszę wybrać to proszę jedyneczkę ;D Pozdrawiam ciepło i dziękuję za zabawę ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też staję w kolejce po te cudeńka !! Gdyby udało mi się wygrać wybieram zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuje się z przyjemnością i nadzieją na uśmiech losu:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie candy to mniam mniam:)
    skłonna bym była wybrać zestaw nr 1lub3;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojeeej... Ciężko się zdecydować :D Może lepiej byłoby dla mnie, żebym nie wygrywała, bo będę miała straszny problem, jeśli spotka mnie to szczęście :D Choć pewnie zestaw "szyciowy" bym w końcu wybrała ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się grzecznie w kolejce, a zestawy wszystkie piękne i na pewno by się przydały... byłabym zachwycona każdym... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Kusi mnie 3 zestaw :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie zestawy wspaniałe. Najbardziej kusi mnie zestaw nr 3/. Dodaje bannera na bloga i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja się zgłaszam po zestaw trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  52. zestaw nr 2 jest wprost trafiony dla mnie! może mi się poszczęści na Twoim candy??... ;)
    póki co, zapraszam jeszcze na cukierachy do mnie. takie malutkie cukierachy;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. ustawiam się po zestaw nr 3 :)
    pozdrawiam serdecznie i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeśli mi się poszczęści i wylosujesz mnie-to poproszę zestaw nr 1 z deco. Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  55. Super candy , dla każdego coś dobrego, a ja bym wybrała zestaw nr.3 lub 1.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. To ja wybieram wszystkie :).

    Jeśli jednak musiałabym się na któryś zdecydować, to poproszę numer ... kurcze nie umiem wybrac każdy by mi się przydał :).

    W takim razie składam mój los w Twoje ręce :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna sprawa z możliwością wyboru co można wygrać. W razie wygranej wybrałabym coś co znajduje się w zestawie 1,2,3.
    Pozdrawiam wszystkich uczestników i organizatorkę!
    http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale super Candy! Zapisuję się do kolejeczki :-) przy czym pragnę ubiegać się o zestaw nr 1 (dekupaż) lub ewentualnie 3 (biżu) [nie wiem, czy można starać się o więcej niż jeden zestaw...?]
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia:
    zajaczkowy.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. to ja też spróbuję, a co mi tam. Poproszę zestaw nr 4,,, książkowy :-)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja się zgłaszam po zestaw 4 :)
    Zapraszam na moje powitalne candy.
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też spróbuję szczęścia:)
    zestaw nr 1 będzie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się .jakby co poproszę zestaw nr,1

    OdpowiedzUsuń
  63. Ilez masz do rozdania, ja tez powolutku szykuję swoje candy a tymczasem zapisuje się u Ciebie (zestaw 1 lub 2). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się na pierwszy zestawik, na razie gromadzę materiały do decoupage, bo w lutym mam zamiar zacząć moją nową przygodę;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Zestaw nr 3 :) Baner u mnie w "Jarkowych bazgrołach" w zakładce konkursy :))

    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  66. O to ja poproszę zestaw nr 2. Do szycia.
    :)

    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też, ja też - zestaw nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja również sięzapisuję i wybieram zestaw nr 1 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. A ja, a ja hmmm wybieram zestaw 2 ;):)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się i wybieram zestaw nr 4 :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  71. Niczym nie pogardzę ale zestaw nr 2 bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  72. Mnie zadowoli zestaw nr 1
    pozdrawiam
    aldonka40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. What a wonderful candy! I'd like to take part in it!
    I mentioned it on the sidebar of my blog http://a-len-ka.blogspot.com/
    Best wishes from Ukraine!

    OdpowiedzUsuń
  74. Przede wszystkim wybieram zestaw nr1 . Przed świetami miałam prośbę o kolczyki z Audrey, ale nie miałam baz, a takie zamawianie 1 elementu...:)reszta też by mi się przydała,ale mam wybrać jeden ...
    obiecuję sobie , że nauczę się sutaszu :)ale chyba jeszcze to nie nastąpi w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow zestaw nr 2 jest fantastyczny, więc go wybieram:) Z pewnością coś bym z tego uszyła, nawet nie jedną rzecz:D I moja lalka by się ucieszyła, że dostanie coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  76. z chęcią się dopisuje,a najbardziej interesuje mnie zestaw 3 :)
    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się na zestaw nr 3. Pozdrawiam, Magda.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się na zestawik 1 lub 4 :-) Miło mi że podglądasz bloga. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się do losoawania, z przyjemnością przygarnę zestawik nr 4 :3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Może zestaw nr 1? Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie wezmę udział w candy :D Wybieram zestaw 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  82. A ja zapisuję się na zestaw nr 2! Pasowałoby wreszcie wrócić do szycia.. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  83. Mam chrapkę na zestaw nr.2 :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. TAAAAki wybór...
    Nie wiem co wybrać, ale niech będzie zestaw nr 3
    W końcu od kolczykół u mnie się zaczeło:)

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo jest mi miło uczestniczyć w candy, zapraszam na mojego nowego bloga i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  86. zestaw 1 lub 3 chętnie przygarnę...
    chociaż i drugi kusi, ale do nauki sa zbyt ładne :)

    moze mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1 :)
      pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)
      lovelythings-marta.blogspot.com

      Usuń
  87. Zgłaszam się do zabawy :) bardzo podoba mi się zestwa decu :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zaglądam sobie na różne blogi, a tu takie fajne candy... pozwolę sobie więc zgłosić się po zestaw nr 2 :) I oczywiście będę zaglądać tu częściej, taki sposób na nudę jest naprawdę inspirujący :) Banerek już wrzucony na zakamarkimysli.blogspot.com .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Zdecydowanie zestaw 3. Ten misz masz mnie kusi. Cudowne przydasie. Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  90. wybieram zestaw nr 4 :) oczywiście ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  91. Miło mi się zapisać :)

    Wybieram zestaw 1.

    Dołączyłam do obserwatorów i dodałam banerek na moim blogu: http://craft4relax.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam.Chętni4e zgłaszam się do zabawy. Wybieram zestaw nr 4.
    elima-elima.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Przy okazji zapraszam do siebie na candy

    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html
    Pozdrawiam
    Auri

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...