Obserwatorzy

wtorek, 27 marca 2012

Kubuś Puchatek-wyzwanie

Moja wyzwaniowa propozycja:)

Idą święta, więc znów zajęłam się "jajcami". Tak spodobały mi się transfery, że postanowiłam spróbować w kolorze. Nie mam drukarki laserowej więc drukuję w punkcie ksero i obrazki trochę tracą na jakości, ale to w końcu ma ozdabiać mój domek więc jak dla mnie są OK :)

Szukając pomysłu na zdobienie ich znalazłam śliczne obrazki w Kubusiem i resztą ekipy. Bez namysłu poszłam je wydrukować i tak postała Kubusiowa seria jajeczek. Mam jeszcze kilka wydruków z nimi lecz jak na razie wydmuszek mi zabrakło.  Chyba będę musiała kupić kilka jajuszek plastikowych, bo te wydmuszki są tak maleńkie, że nie mam pomysł na ciekawsze zdobienia.

A oto one:






Pracę wystawiam na moje pierwsze wyzwanie u Złote Rączki. Praca miała być optymistyczna, mam nadzieję, że mi się udało :)

Kolejne wkrótce:)
Pozdrawiam, SkySweet:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...