Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2012

Szydełkowe kwiaty

Bardzo mi się ostatnio spodobały kwiatki szydełkowe, ale coś mi nie wychodzą, więc pokusiłam się na łatwiejszą wersję kwiatka:) Wygląda przyzwoicie, tak myślę, szkoda tylko, że nie ma u mnie małej ślicznotki, której bym mogła zrobić czapeczkę( spróbować!) i doszyć te kwiatuchy. Mnie zauroczyły:) Może nie te różowe, ale reszta jest jak dla mnie ok:)


Hmm a może zrobić takie kordonkiem i wykorzystać jako kolczyki? Muszę spróbować:)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Kwiatuszki są rewelacyjne ! Może chciałabyś się wymienić za nie ?? Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią proponuję wymianę :) Odezwij się do mnie na e-mail (angeluSSgv@gmail.com) to obgadamy szczegóły :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...