Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2012

Pudełko na kawe

Nie wiem dlaczego, ale ostatnio nie mam w ogóle weny, że zasiąść do maszyny. Jedyne co ostatnio robię to skracam wszystkim spodnie. Reszta po prostu mi nie wychodzi. Mam nadzieję, że to wkrótce minie, bo mimo starań chciałabym uszyć sobie coś na nadchodzącą wielkimi krokami wiosnę, a jeszcze kilka prób i wszystkie zakupione przeze mnie materiały będą zniszczone. Dlatego zamiast próbować szyć, zajęłam się chwilowo czymś innym. Mam tyle serwetek, że jest co robić, tylko i do tego mi pomysłów brakuje. Nie wiem może po prostu bark mi słońca i pięknej pogody? Oby:)



Także wybaczcie, że mimo nazwy bloga, najbliższe posty będą mało szyciowe :) Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni.
Pozdrawiam :* 


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...