Obserwatorzy

czwartek, 5 stycznia 2012

Makowa podusia

Tym razem coś na szybko:) Podusia (a w sumie poszewka), która mi się marzyła od momentu, gdy pierwszy raz widziałam u babci ten materiał. Bardzo łatwa do uszycia, w niewiarygodnie szybkim czasie :) Do kompletu oczywiście będzie i druga poduszka. 


A teraz myślę nad prezentami, które przygotuję na Walentynkowe wymianki i mam dwie opcje. Ciągle szukam odpowiednich materiałów, bo motywem przewodnim jest serce i czerwień:) 

Przypominam o moim Candy:) Zgłaszać się można do 21 stycznia :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. ^^ uwielbiam takie klimaty - śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poduszeczka, te maki wyglądają przepięknie :)

    PS Zapraszam na moje pierwsze Candy http://aleksandrawalczakowska.blogspot.com/2012/01/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny materiał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta poducha:)
    Zapraszam do mnie, to dopiero początki:)
    http://tribal-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...