Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Prośba

Dziś dziewczyny piszę do Was z wielką prośba o głosy na (i tu proszę się nie śmiać) łazienkę moich rodziców, która jest w opłakanym stanie. Na razie ich o tym nie informowałam, jeśli uda mi się zdobyć cokolwiek wtedy bedą mieć niespodziankę. Niestety, ja szczęścia do wygranych nie mam, chociaż ostatnio w Waszych Candy los się do mnie uśmiechnął. W każdym razie szkoda nie spróbować. Jeśli macie facebooka i mogłybyście i pomoc będę wdzięczna:* Jeśli mogę Wam w czymś pomóc piszcie w komentarzach.

Wystarczy kliknąć na obrazek:)

Do końca zostały 4 dni, głos można oddawać raz dziennie. Żeby dostać się do drugiego etapu muszę pokonać minimum 20 osób, a dopiero zgłosiłam łazienkę:)


Link do głosowania:

http://apps.facebook.com/nowalazienka/index.php?id=12&single%5Buid%5D=222&ref=nf

A przy okazji powiem Wam, że po długiej przerwie znów szyję, ale materiał wykańcza mnie całkowicie. Obym wkrótce mogła pochwalić się efektami. 

Pozdrawiam i z góry dziękuję, SkySweet:*


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...