Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Postcrossing

Dziś trochę o otrzymanych karteczkach:) Ostatnio zachwyciła mnie otrzymana karteczka z Australii. Widok przepiękny, ah te krajobrazy, bardzo chciałabym tam kiedyś jechać. Karteczka przebyła 15488km w 17 dni :)

Druga karta przywędrowała do mnie z Rosji 1333km w 10 dni.


Kolejna z Estonii 928km w 6 dni


Z Francji:


I jak na razie ostatnia z Hiszpanii 1995km w 16 dni.




Ja natomiast wysłałam widokówki po raz kolejny do :

Niemiec (622km)

Białorusi(971km)



A do USA ciągle w trasie... już 52 dni...

Na dziś to tyle, muszę przygotować jakąś skrzyneczkę na moje karteczki, na razie szukam jakiegoś ciekawego motywu:)


Dziewczyny, doradźcie mi jedno, gdzie wy kupujecie karteczki z takimi pięknymi motywami? U mnie w okolicy są tylko widokówki, nic ciekawszego.

Pozdrawiam, SkySweet:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...