Obserwatorzy

piątek, 25 listopada 2011

7. Coś do kuchni:)


Ostatnio dostałam od mamy nieużywaną zasłonę, która za to idealnie pasowała kolorystycznie do mojej kuchni Od dłuższego czasu szukałam jakiegoś taniego materiału, z którego mogłabym zrobić poduszki na nasze nieciekawe krzesła. Więc zabrałam się do pracy i w krótkim czasie powstały takie oto poduszki z falbankami.



Poduszki wypełnione są gąbką :) Wybaczcie, że nie wyprasowałam tego materiału wcześniej, ale całkiem o tym zapomniałam :)


Zasłona starczyła na uszycie 4 poduszek na krzesła w wielkości 30cm x 30cm, a z pozostałych kawałków uszyłam serwetkę do kompletu :)


I co o tym myślicie? Wiem, że falbanki nie są idealne, ale to moja pierwsza próba, w przyszłości będa ładniejsze:)

2 komentarze:

  1. No co Ty! Jak na pierwsze próby to świetnie!:) Ja co prawda nie przepadam za takimi falbaniastymi dodatkami, ale to kwestia gustu:) No i do tego 5+ za ekonomiczne podejście do używanego materiału!:D Dobrze, że wystarczyło na serwetkę - pewnie ładnie wszystko współgra w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...