Obserwatorzy

poniedziałek, 2 lutego 2015

Znów tutaj...

Postanowiłam po raz ostatni, że spróbuję ożywić mojego bloga. Ostatnie takie podejście było już aż rok temu, w co mi jest trudno uwierzyć, że ten czas leci  tak szybko! Matko... ani się obejrzę jak mi życie przeleci. W każdym razie jeśli się nie uda i zaniedbam bloga, będę musiała go niestety usunąć. Ale.. nie ma co gdybać :) Zobaczymy...

W chwili obecnej polubiłam się znów z moim szydełkiem, do czego poniekąd hmmm zmusiła,,, nie nie złe słowo, do czego zainspirowała mnie (lepiej pasuje) sytuacja, w której się znajduje. Przeglądając Wasze blogi, co oczywiście robię na bieżąco, znalazłam mnóstwo szydełkowych inspiracji, między innymi przesłodkie buciki na niemowlaków. Od razu wyszperałam starą włóczkę i szydełko i zaczęłam działać. Wbrew pozorom mimo tak długiej przerwy udało mi się je zrobić. Idealne nie są i oczywiście nie obeszłoby się bez pomocnych postów i filmików zamieszczonych w internecie, ale są gotowe i przesłodkie! Od razu przeszperałam blogi w poszukiwaniu pomocnych tutoriali i znalazłam super czapeczki i opaski. Już widzę takie maleństwo z opaską, aż chce się robić zdjęcia :)

Tak więc, w miarę krótkim czasie powstała para balerinek dla mojej małej Niuni. Mam nadzieję, że nie okażą się za małe na jej stópkę... zobaczymy już niedługo  :) 



Pozdrawiam, SkySweet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...