Obserwatorzy

środa, 2 kwietnia 2014

Znowu z Wami...

Długo mnie nie było, nawet nie wiem kiedy te miesiące minęły.  Najpierw obrona dyplomu, potem szybka przeprowadzka na Śląsk i ślub. A później to już przeleciało, wyjazd na zarobek, święta teraz praca...ale dość tego tłumaczenia, lepiej przejdę do rzeczy. Czasami siedziałam nad jakimiś drobiazgami,  jednak nie "stworzyłam" nic godnego uwagi. Teraz święta Wielkiej Nocy zbliżają się wielkimi krokami i od kilku dni kręcę pisanki. Oczywiście tak w przenośni.

Mam nadzieję, że nadrobię zaległości i pokaże Wam jeszcze coś ciekawego. 

Na początek pokaże Wam powtórkę z zeszłego roku. Czyli moje eco jajeczka zdobione sznurkiem.





Na początek kilka różnych wzorów. Mam jeszcze coś na potem, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Pozdrawiam i całuję, SkySweet:*

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne pisanki :) Muszę w tym roku zmotywować się i stworzyć jakąś ozdobę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...