Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Ażurowe pisanki

Znalazłam w necie pomysł na ażurowe pisanki. Tak mi się spodobały, że postanowiłam sama spróbować zrobić kilka sztuk. Śmiechu i nerwów przy robocie było wiele, bo wydmuszki pękały jak nie przy wycinaniu wzorków to w wybielaczu. Niestety wzory bardzo proste, na więcej się nie pokusiłam. 

Tu muszę publicznie podziękować mojemu Z. który widząc moją rozpacz, przy kolejnej pękniętej wydmuszce wziął sprawę w swoje ręce i działał cuda:)



Pozdrawiam, SkySweet:*

2 komentarze:

  1. Wspaniałości :) a jak się tworzy takie cuda i jak je wybielasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frezarką zrobiliśmy dziurki, wybielaczem pozbyliśmy się błonki ze środka i pomalowałam farbą akrylową, żeby troche wzmocnić i nadać białego koloru:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...