Obserwatorzy

czwartek, 10 maja 2012

60. Zakupoholizm


Ostatnio nic nie robię tylko się uczę i... wydaję pieniądze:D Tak to potrafię najlepiej. Jakiś czas temu myślałam nad prezentem na Dzień Matki i przypomniałam sobie, że mama wspominała mi coś na temat tacki, a w sumie tacy. Pomyślałam, że zrobię takową dla mniej techniką Decoupage, bo bardzo jej się podobała taka, a więc na all zamówiłam tackę. Oczywiście na niej się nie skończyło, znalazłam tyle fajnych przedmiotów, które chce ozdobić, że nazamawiałam  chyba za dużo. Teraz myślę tylko jak ją ozdobić.

 Dziewczyny podpowiedzcie mi czy zrobił białą tacę z jakimś ciekawym motywem, czy zabejcować i później ozdobić? 


Hmm nie wiem nie mam na razie pomysłu, ale mam jeszcze  trochę czasu więc na pewno coś wymyślę i jak skończę to się pochwalę.

Pozdrawiam, SkySweet:*

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...