Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2011

1. Na początek...

Witam Was na moim nowiutkim blogu, który będzie poświęcony "duperelom", które zrobię sama:) Lubię czasem posiedzieć i podłubać robiąc coś z niczego. Szycie, przerabianie, przyklejanie i plecenie zajmuje mi czas w wolnych chwilach między zajęciami.

Do stworzenia tego bloga zainspirowały mnie blogi innych, które bardzo często oglądam, szukając nowych pomysłów. 

Moje pojęcie o krawiectwie kończy się na szkole podstawowej i lekcjach tzw Techniki, na których kiedyś, dawno temu, szyliśmy poduszeczki na igły,torebki i inne takie. O bardziej zaawansowanym krawiectwie nie mam bladego pojęcia, ale.... lubię się bawić więc czemu nie. I tak oto zaczynam moją przygodę z igłą i nitką - zobaczymy co z tego będzie ;)

Tak więc zachęcam do zaglądania mojego bloga o
WSZYSTKIM I O NICZYM :)


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...